Covek po imenu Malcom Briclin, bio je mozda najludji kada je “doneo” Yugo u Ameriku 1980. godine. Stvar je bila toliko neobicna da bi samo zato mogla da uspe. Briclinova kompanija Visionary Vehicles LLC je ovoga puta potpisao ugovor sa China Chery Automobile Co, sa ciljem da proda 250.000 kineskih vozila u prvoj godini kao i milion vozila do kraja pete godine na americkom trzistu, uz vrlo povoljnu cenu. Planirana cena koja je namenjena modelu za 2007. godinu bice oko 30% niza od ostalih modela u ovoj kategoriji na trzistu, i imace garanciju na 160.000 kilometara, tj deset godina. Najprodavanije vozilo ovog kineskog prozivodjaca na domacem trzistu je QQ, za koji General Motors tvrdi da je direktna kopija njegovog malog Chevrolet Spark sedana. Da li Chery koji je osmi po prodaji u Kineskom automobilskom trzistu, moze da zadovolji visoke standarde kvaliteta koje zahteva americko trziste? Vozila ce u svakom slucaju morati da prodju rigorozne bezbednosne testove kao i testove za izduvne gasove koje podrazumeva americki zakon. Bricklin je poceo svoju karijeru uvozeci Subaru u SAD 60-ih godina, a najpoznatiji je po tome sto je doveo Yugo u Ameriku 80-ih godina. Iako je Bricklin odustao od ove avanture 1988. godine, a kvalitet naseg malog lokalnog cetverotockasa je bio na zlom glasu od samog pocetka, slavni Yugo ipak jos uvek “ide” ulicama Amerike. Videcemo kako ce proci mali prijatelj sa istoka. Vijest preuzeta sa