Za rekonstrukciju kompletne magistralne ceste M-18, koja spaja Sarajevo i Tuzlu, kako bi se cijelom njenom trasom moglo voziti 80 kilometara na sat, trebalo bi cak pola milijarde maraka, smatra direktor Direkcije za ceste FBiH Ljubo Pravdic. Ova cesta jedna je od najgorih u Federaciji BiH. Zbog veoma losih karakteristika, velikog broja krivina, prijevoja, uspona i slicno, prosjecna brzina je 40 kilometara na sat, sto vozace zna itekako iznervirati. Konkretni potezi Osim toga, cesta je skupa za odrzavanje, sto stvara probleme nadleznim institucijama. Pravdic kaze da je geoloska struktura na ovom potezu veoma nepovoljna i da zbog toga cesto dolazi do klizista ili odrona, tako da se cesta mora stalno popravljati. Planovi za temeljitu rekonstrukciju ovog pravca postoje vec desetinama godina, a 2009. su napravljeni i konkretni potezi. Na dionici Potpaklenik – Olovo pocela je izgradnja nekoliko tunela i mostova, a na nekim dijelovima i nove trase. Sve bi to do ljeta trebalo biti zavrseno. Za ove projekte izdvojeno je oko 13 miliona maraka. Prema Pravdicevim rijecima, to ce skratiti put za 2,7 kilometara, ali je jos vaznije sto ce se znatno povecati brzina. Dugorocni planovi No, Pravdic smatra da rekonstrukciju kompletne trase izmedju dva grada nije racionalno izvoditi, vec da ce se ici na rjesavanje jos nekih uskih grla, gradnjom tunela Karaula, zaobilaznice oko Olova i slicno. Ovime bi put jos bio skracen, a brzine povecane. Prema njegovim rijecima, jedino pravo rjesenje za kvalitetno saobracajno povezivanje dva grada jeste gradnja brze ceste ili autoputa koji bi Tuzlu spojio s koridorom 5C kod Zepca, a potom preko Zenice sa Sarajevom. Ovdje se, ipak, radi o dugorocnim planovima, jer je potrebno izgraditi koridor do Zepca, a do sada je osiguran novac tek za dionicu od Kaknja do Zenice. Deminiranje Karaule Direkcija za ceste poslala je zahtjev nadleznim institucijama da deminiraju zemljiste na podrucju gdje bi trebalo graditi tunel Karaula, koji bio dug oko 900 metara i koji bi znatno poboljsao komunikaciju izmedju Sarajeva i Tuzle. Projekt za ovaj tunel nije mogao biti uradjen zato sto se zbog mina teren nije mogao istraziti. Avaz