National Geographic, najbolje poznat po svom magazinu sa upecatljivim zutim okvirom i uvijek zanimljivim i intrigantnim emisijama posvecenim prirodi, odlucio je ici u korak s tehnologijom, te zakoraciti u danas veoma popularan svijet video igara. National Gaographic Ventures, posebna jedinica neprofitnog National Geographic Societyja, danas bi javnosti trebala najaviti svoju novu suradnju s izdavacima video igara, jer zeli svoje vrijedne materijale pretvoriti u igre za personalne kompjutere, konzole i prijenosne uredjaje. “Nasi sadrzaji su iznimno pogodni za globalnu gaming publiku”, objasnio je za Associated Press Paul Levine, izvrsni direktor National Geographica koji ce biti na celu nove divizije. Igre bi se, kako kaze Levine, kreirale u skladu s raznovrsnim sadrzajima i temama koje inace obradjuje National Geographic. Prvi naslov, namijenjen kompjuterima i Appleovom mobitelu iPhoneu, je “Herod's Lost Tomb”. Rijec je o jednostavnoj igri sa skrivenim predmetima koja se zasniva na prici koja ce se naci u decembarskom izdanju poznatog magazina i TV emisiji o kralju Herodu. Ova veoma uspjesna kompanija trenutno radi i sa kompanijama Namco Bandai Games America i Sony Computer Entertainment na izdavanju i distribuciji igara pod svojim brendom, a za konzole poput Wii i Playstationa 3. Namco Bandaijeva nova igra “National Geographic: Panda” za Nintendo DS podsjeca na “Nintendogs” iz 2005. godine, virtualnu igru u kojoj se igrac mora brinuti o psicu. [ytube=425,350]http://www.youtube.com/v/CAI-X4gF4pY[/ytube] Iako nove igre nude “zabavu sa obrazovnim sadrzajem” Levine ne ocekuje da ce se koristiti u skolama, jer ipak je rijec o igrama, prije svega. Sljedece godine bi se na trzistu trebali naci i naslovi poput “Rain Forests” i “Greencity”, dok ce Sony vec u decembru izdati igru “National Geographic: Africa”.