U proteklih dvadesetak godina, Japanci su gotovo prepolovili broj kupljenih (prodanih) prezervativa. Nije tome razlog umanjena #OOPS#ualna aktivnost Japanaca, nego stručnjaci pojasnjenje vide u jednostavnom pristupu pornografskim sadrzajima na Internetu, te nedostatku edukativnih sadrzaja za siroke narodne mase. Primjerice, ako su stanovnici zemlje izlazeceg sunca 1980. godine potrosili 737 milijuna komada prezervativa, prosle godine je statistika zabiljezila prodaju od 419 milijuna kondoma. Okamoto, kao najveci japanski proizvođač kondoma, potvrdio je navedenu statistiku, pozivajuci se na izvore u ministarstvu zdravlja. Glasnogovornica Okamota kaze kako je sirokopojasni Internet Japance jednostavno pretvorio u virtualne ljubavnike. Po cijeli dan online, bez da za to dodatno placas, dovodi do neke vrste aseksualnosti u konvencionalnom smislu, jer se strasti izgustiraju na slobodnim porno sajtovima. Osim toga, učenje o #OOPS#ualnosti iz porno-filmova i fotki navodi sve vise ljudi, posebice mladezi, na ideju da je prezervativ suvisan rekvizit. Tako ti mlađarija misli: ‘ako mogu oni bez kondoma, mozemo i mi’, a istodobno, paradoks(?), u Japanu je sve manje edukativnoga u skolama ili drugim institucijama gdje bi se mladim ljudima trebalo ponuditi nesto vise informacija koje zastitu zdravlja znače…