Dana 23.04.2019. godine, u Muzeju grada Zenice, održana je završna prezentacija tri aktivnosti u okviru NETWORLD projekta – “Umrežavanje u očuvanju višenacionalnog naslijeđa Prvog svjetskog rata podunavskih zemalja”.
Ovaj projekat kulturno-historijskog karaktera implementira se u okviru Dunavskog transnacionalnog programa (DTP). U projektu učestvuje 14 projektnih partnera iz devet podunavskih zemalja. Stručna služba za razvoj i međunarodne projekte ZDK je jedan od projektnih partnera.
U projektnim aktivnostima, čiji je uspješan završetak svečano obilježen u Muzeju grada Zenica, učestvovali su i učenici matematičko-informatičkog, informacijsko-komunikacijskog i društvenog smjera Prve gimnazije u Zenici. Korištenjem i testiranjem novih informaciono-komunikacijskih alata namjenski razvijenih sa ciljem da se kulturno-historijsko naslijeđe Prvog svjetskog rata u podunavskim zemljama uveže te učini dostupnijim i atraktivnijim upravo mladim ljudima, zenički gimnazijalci dali su svoj doprinos ne samo očuvanju kulturno-historijskog naslijeđa BiH iz pomenutog perioda nego i doprinos korištenju ove baštine u razvoju održivog kulturnog turizma. Kada je riječ o BiH, u mreži pomenutih spomenika, u on-line brošurama nalaze se brojni gradovi i općine, a između ostalih Sarajevo, Zenica, Žepče, Travnik, Doboj, Zavidovići, Maglaj i dr.
Osim navedenog, danas je u okviru projektnih aktivnosti promovisan i brend “Šetnja za mir” (“Walk of Peace”). Ovaj brend su razvili slovenački partneri, a zajednički ga promovišu sve zemlje Podunavlja. Tako su danas zenički gimnazijalci i ostali učesnici u projektu prošetali Zenicom i posjetili mjesta koja predstavljaju spomenike iz Prvog svjetskog rata sa ciljem implementacije ove dobre prakse koja bi mogla postati temelj razvoja kulturnog turizma i na našem području. Zaštitni znak brenda – golubica mira, dat će doprinos podizanju svijesti o naslijeđu iz Prvog svjetskog rata i održivom razvoju kulturnog turizma u podunavskim zemljama, ali prije i iznad svega značit će trajno promovisanje mira.