Reklame koje promoviraju alkoholna pica trebale bi biti zabranjene kao i one sto reklamiraju cigarete, tvrde strucnjaci. Alkoholna pica su jos pri vrhu liste svjetskih “ubica”, a ogromne reklame i popusti na cijene alkoholnih pica uveliko doprinose toj cinjenici. “Mjere kao sto su visoki porezi na alkoholna pica, zdravstvena upozorenja na ambalazi, te zaustavljanje jeftinih promocija po supermarketima i barovima su postala nuzna stvar ako zelimo sprijeciti stotine hiljada preuranjenih smrti od posljedica konzumiranja alkohola”, odlucno tvrdi doktorica Laura Schmidt, autorica studije o smrtnosti koju uzrokuje alkohol. Strucnjaci se slazu da alkoholna pica trebaju biti regulisana istim mjerama kao i cigarete, jer nije rijetkost da na svjetskim sportskim i kulturnim takmicenjima gledamo reklame za Heineken, Carlsberg ili Stellu Artois. Svake godine u svijetu umre nekoliko stotina hiljada ljudi od posljedica alkoholizma, ne ubrajajuci kriminalna djela i smrti nastala pod utjecajem alkohola. “Svijetu su hitno potrebne mjere koje ce u ovom slucaju stititi javno zdravlje”, stoji u studiji objavljenoj u British Medical Journalu.