Temeljem članka 1. Zakona o postupku prijenosa prava vlasništva na nekretninama u vlasništvu Federacije Bosne i Hercegovine, kantona, gradova i općina na nastradalim područjima (”Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj:59/14) i članka 1. i 3. Pravilnika o postupku objavljivanja natječaja za prijenos prava vlasništva na nekretninama u vlasništvu Federacije Bosne i Hercegovine, kantona, gradova i općina na nastradalim područjima (”Službene novine Federacije BiH”,broj:65/14), i članka 23. Statuta općine Žepče (”Službeni glasnik općine Žepče”, broj: 4/09), Općinsko vijeće Žepče na svojoj 19.sjednici održanoj 25.09.2014.godine donijelo je
O D L U K U o objavljivanju javnog natječaja za prijenos prava vlasništva na državnom zemljištu na osobe pogođene prirodnom nepogodom na području općine Žepče
I
Predmet javnog natječaja
Predmet ovog javnog natječaja je prijenos prava vlasništva na građevinskim parcelama, prema planu parcelacije katastarske čestice broj 530/1, KO Donja Golubinja.
II
Korisnici koji imaju pravo na podnošenje prijave i
uvjeti kojima moraju udovoljiti
Pravo na podnošenje prijave imaju fizičke osobe kojima je uslijed prirodne nepogode:
1. trajno onemogućeno korištenje nekretnina za stanovanje na nastradalom području,
2. nije moguće izvršiti sanaciju stambenog prostora ili je ono povezano sa nerazmjernim troškovima ili sigurnosnim rizicima,
3. nema u vlasništvu ili suvlasništvu drugu građevinsku parcelu, odnosno zemljište druge kulture koje je moguće pretvoriti u građevinsko zemljište,
4. nije ostvario pravo na sufinanciranje Općine Žepče za kupovinu građevinske parcele ili nije dao izjavu da želi steći vlasništvo za građevinsku parcelu uz sufinanciranje Općine,
5. nema u vlasništvu kuću ili stan izvan nastradalog područja.
III
Popis dokumenata koje je potrebno priložiti uz prijavu
Uz prijavu na javni natječaj, podnositelj je dužan priložiti slijedeću dokumentaciju:
1. ovjerenu fotokopiju osobne iskaznice i potvrdu o prebivalištu ili boravištu (CIPS),
2. kućnu listu,
3. dokaz da u vlasništvu nema drugu građevinsku parcelu, odnosno zemljište druge kulture koje je moguće pretvoriti u građevinsko zemljište ili kuću i stan izvan nastradalog područja (posjedovni list, ZK, uvjerenje Službe za graditeljstvo i prostorno uređenje da na zemljištu druge kulture nije moguća pretvorba u svrhu građenja),
4. uvjerenje ili izjava da nije ostvario pravo na sufinanciranje Općine Žepče za kupovinu građevinske parcele ili kuće ili podnio zahtjev za ostvarivanje tog prava,
5. potvrda o radno-pravnom i socijalnom statutu za podnositelja prijave kao i članove obiteljskog kućanstva (potvrda poduzeća, Biroa za zapošljavanje, škole, Centra za socijalni rad, ZZ ili udruženja i sl.) odnosno Biroa za zapošljavanje uključivo i za članove obiteljskog kućanstva,
6. dokaz o trajnom oštećenju nekretnine i nemogućnosti njene sanacije (uvjerenje Komisije za utvrđivanje štete nastale uslijed prirodne nepogode u smislu članka 5. stavak 2. Zakona,
7. uvjerenje o dokazivanju o statusu i procentu invalidnosti,
8. nalaz ljekarskog povjerenstva za teško zdravstveno stanje.
IV
Osnovni kriteriji odabira
Osnovni kriteriji odabira su:
1. da je podnositelju prijave uništeni stambeni objekt bio jedino mjesto stanovanja prije prirodne nepogode,
2. da je podnositelj prijave kao i njegovi članovi obiteljskog kućanstva bez redovnih prihoda za izdržavanje (nezaposlen/zaposlen, mnogobrojno članstvo i sl.)
3. manja udaljenost nove lokacije od mjesta stanovanja prije prirodne nepogode.
V
Mjesto i rok za dostavu prijave
Krajnji rok za podnošenje prijava je 20 dana od dana posljednjeg objavljivanja ovog natječaja u ”Službenim novinama Federacije BiH”, službenoj Web stranici Vlade Federacije BiH,, ”Večernji list” i ”Oslobođenje”.
Prijave sa traženim dokumentima dostaviti osobno na adresu: Općina Žepče, Povjerenstvo za provođenje postupka pripreme i obrade prijava na natječaj, Ulica Stjepana Radića br.2. sa naznakom ”Prijava na javni natječaj za prijenos prava vlasništva na parcelama u vlasništvu Općine Žepče.
VI
Rok za donošenje odluke o odabiru
Odluka o odabiru korisnika donijet će se u roku od 15 dana od dana dostave izvješća o provedenom javnom natječaju, sačinjen od strane Povjerenstva za provođenje postupka pripreme i obrade prijava na natječaj.
O odluci o odabiru korisnika upoznat će se svi sudionici natječaja na koju će moći podnijeti prigovor Povjerenstvu za prigovore.
Protiv odluke o odabiru korisnika po objavljenom javnom natječaju, sudionik natječaja može podnijeti prigovor Povjerenstvu za prigovore u roku od 3 (tri) dana od dana prijema pisane odluke.
Odluka donesena po prigovoru je konačna, te će se na temelju iste izvršiti upis prava vlasništva u korist korisnika.
VII
Oslobađanje od troškova
Osobe kojima po okončanju ovog natječaja bude utvrđeno pravo vlasništva na građevinskoj parceli oslobođene su plaćanja naknade za zemljište (pogodnosti lokacije, uređenje zemljišta i sl.) izdavanja urbanističke suglasnosti, građevinske i uporabne dozvole, troškova tehničkog prijema kao i drugih troškova potrebnih za upis prava vlasništva na nekretninama.
Troškovi iz prethodnog stavka padaju na teret proračunskih sredstava Općine.