Kad vidite da neko vodi uspešan posao, budite sigurni da je jednom doneo hrabru odluku. Da je tako, potvrđuje i mladi par Ana i Bojan Mandura iz Žepča u Bosni i Hercegovini. Svoj prvi testni model cipela kreirali su pre dve godine i nisu očekivali da će reakcija dovesti do sada već prepoznatljivog brenda Lovidovi.
– Samo ime Lovidovi je igra reči, koja u prevodu znači “deli svoju ljubav”, jer ljubav i pažnja uložene u detalje i jesu najvažnije komponente naših cipelica, što ih čini jedinstvenim. Svaka naša cipelica ima i mali simbol srca, koji simbolizuje humanitarnu pozadinu našeg brenda, jer se udeo od ostvarenog profita odvaja u dobrotvorne projekte – pojašnjava simpatični par Mandura.
Cipele se isključivo prodaju onlajn, direktno kupcima, bez veleprodaje, piše Avaz.
– Sve tehnologije i sredstva koje veliki brendovi imaju mi nemamo, ali pokušavamo to da nadoknadimo kreativnošću i strašću. Iako smo dosta toga već prošli, ipak se još nalazimo na počecima naše priče, te smo uvereni da upornim radom možemo stvoriti veliki brend cipela iz BiH, koji je internacionalno zastupljen i priznat – tvrdi par Mandura.
Sve o brendu Lovidovi možete pronaći na socijalnim mrežama Facebook i Instagram.
Bitno je istaći da se cipele ručno izrađuju u BiH, a materijali nabavljaju samo delom iz ove zemlje.
– Još nemamo dovoljno dobavljača na našem tržištu, ali se nadamo da će se to promeniti. Najkvalitetnije materijale nabavljamo iz Turske i Italije – otkriva mladi par.
U narednom periodu namjeravaju da povećaju broj modela, kao i da kolekciju upotpune i ženskim kožnim torbama.
– U pripremi je i muški brend cipela. Planiramo projekte koji će cipele dalje razvijati u anatomiji i zdravim stopalima – naglašava par Mandura.