Poveži se putem

BiH

Dionicu vrijednu tri milijarde KM gradit će Austrijanci ili Francuzi

Objavljeno

-

Autoput Orašje – Brčko – Tuzla – Žepče, dužine od oko 140 kilometara, koji je projektom koridora 5C planiran takozvanim Y-krakom, uskoro bi mogao dobiti svoje investitore.

Enver Bijedić, federalni ministar prometa i komunikacija, kazao je za naš list kako je sve izvjesnije da će ovaj dio autoputa biti građen po principu koncesije, a u igri za investitore su dvije velike evropske kompanije. – Veliki interes pokazale su po jedna kompanija iz Austrije i Francuske. U toku su razgovori s njihovim menadžmentima. Interes koji pokazuju i koji s pravom ulijeva nadu da ovaj projekt ima smisla, opravdan je iz jednog logičnog razloga. Kompanija koja zapošljava oko 75.000 radnika sve je više bez posla, jer su autoputevi u Evropi uglavnom sagrađeni. Posao u BiH za njih je sigurno veliki izazov – kazao je Bijedić. Idejni projekti za dionice puta od Orašja do Brčkog te od Brčkog do Tuzle već su urađeni, dok je pri kraju i izrada projekta za dionicu od Tuzle do Zenice, gdje bi se Tuzla priključivala na autoput. Vlada Federacije BiH, prema Bijedićevim riječima, užurbano radi i na uklanjanju zakonskih prepreka. – Moraju biti ispunjeni svi zakonski uslovi kako bi se ozbiljne firme javile na tendere. Tu mislimo na donošenje zakona o gradnji ceste na koridoru 5C, o koncesijama te o privatno-javnom partnerstvu – dodaje Bijedić. Dionica autoputa od Tuzle do Orašja budućeg investitora koštala bi oko tri milijarde maraka. Uložena sredstva kompanija koja bude gradila, prema ugovoru o koncesiji, naplaćivala bi od putarina narednih tridesetak godina.

Nastavi čitati
Advertisement

Copyright © 2002 - 2023 Zepce.ba portal