Drustvene mreze pomazu ljudima da ostanu u kontaktu s prijateljima, kolegama i poznanicima. Ipak, nova istrazivanja pokazuju da internet-profili mogu hraniti narcisoidne tendencije te povecati jaz izmedju ljudi i njihovih internet-identiteta. Studija pokazuje da drustvene mreze poput Facebooka samo poticu samopromociju i narcisoidno ponasanje. Istrazivanje je obuhvatilo 100 korisnika Facebooka te analiziralo njihove stvarne osobnosti i karakteristike s onima koje prikazuju na internetu. Predvodjeni Sorayom Mehdizadeh sa univerziteta York u SAD-u, istrazivaci su nasumice odabrali 50 muskih i 50 zenskih studenata i ukljucili ih u istrazivanje. Dokazano je da studenti koji imaju nisko samopouzdanje, ali su zato poprilicno narcisoidni, provode vise vremena na Facebooku, te imaju obicaj da se “samopromovisu” vise nego drugi studenti koji su imali visoko samopostovanje. Naucnici su zakljucili da neciji profil na Facebooku ne mora nuzno biti u skladu sa pravim identitetu, pise “Huffington post”. Korisnik koji konstantno postavlja nove statuse, nove fotografije i pretjerano pise ili komentarise po tudjim zidovima pokazuje narcisisticke tendencije, te se bori sa niskim samopostovanjem, tvrde naucnici. Ti “cool” Facebook prijatelji koji vam stalno salju nove vijesti i informacije o njima i o tome koliko su oni nevjerovatni obicno na kraju nisu tako zanimljivi. Sa-X