Poveži se putem

Tehnologija

FB generacija ce jednog dana morati mijenjati imena

Objavljeno

-

Izvrsni direktor Googlea, Eric Schmidt, upozorio je korisnike interneta da vode racuna o kolicini licnih podataka koje objavljuju na globalnoj mrezi, sugerisuci da ce mnogi od njih jednog dana morati promijeniti svoja imena kako bi pobjegli od cyber-proslosti. Mora se priznati da je ovo zapanjujuce priznanje osobe cija je firma zaradila milijarde upravo na usavrsavanju umijeca pohranjivanja i preuzimanja informacija od nas. Schmidt je, ipak, upozorio da ogroman broj podataka o sebi koje ostavljamo online na kraju krajeva i nije tako pozitivna stvar kao sto mislimo. Covjek koji je zajedno sa Sergeyem Brinom i Larryjem Pageom pokrenuo najvecu pretrazivacku masinu na svijetu porucio je mladim ljudima da ih podaci na internetu mogu skupo kostati. “Mislim da drustvo ne shvata sta se desava kad imate sve na dohvat ruke, kad vam je sve poznato i zabiljezeno”, rekao je Schmidt u razgovoru za “Wall Street Journal”. Ovim je jedan od celnih ljudi Googlea pokazao koliko je vodstvu te kompanije vazna privatnost korisnika, uprkos cinjenici da su nam upravo oni omogucili ogromnu kolicinu informacija dostupnim, te skratili prethodne visemjesecne pretrage. Google je zaradio milijarde pohranjujuci podatke o korisnickim navikama pretrazivanja, kako bi ih kasnije iskoristio za slanje reklamnih sadrzaja. Internetski gigant iz Kalifornije vlasnik je i muzickog servisa YouTube, te e-mail-servisa Gmail, a ako zivite u nekom od vecih svjetskih gradova, velike su sanse da ce automobil Google Street Viewa doci upravo pred vasa vrata i snimiti vas. Odnedavno je jasno da se zele uplesti i u oblast drustvenih mreza, a upravo tu najvise je briga o zastiti privatnosti. Procjenjuje se da danas 600 miliona ljudi sirom svijeta ima otvoren profil na nekoj drustvenoj mrezi, a nedavno je jedan kolumnista “The New York Timesa” rekao da zivimo u dobu koje definise “nemogucnost brisanja onoga sto ste objavili u proslosti i nemogucnost da krenete dalje”. Zbog svega ovoga mnogi ne uspijevaju naci vezu izmedju Schmidtovih komentara i etike njegove kompanije. “Snimanje svega i omogucavanje da to postane dostupno svima i uvijek je osnovna Googleova misija. Oni profitiraju od cinjenice da drustvo ne razumije posljedice svega toga”, upozorava Chris Wlliams, novinar web-portala “The Register”. Sa-X

Nastavi čitati
Advertisement

Copyright © 2002 - 2023 Zepce.ba portal